Sunday, August 8, 2010

haha.
(menyembuhkan hati yang luka)
tadikan aku pergi ambil baju
jam nak dekat pukul satu
maknanya dobi pun on the way nak tutup
berlari-lari aku
sambil tercungap-cungap
sampai sampai je
"boleh ambil baju lagi tak?"
"boleh,boleh you just in time"
"fuh"
bukan nak cakap apa la
tapi ada seorang mamat cina kat sebelah aku
(handsome la plak ^-^)
daripada tingkahlaku dia
aku rasa dia ni mesti anak tokey
masa bapak dia ambil baju aku
dia pun ambil dari bapak dia
kira nak hulur kat aku la
ish gentleman gila ngok
aku senang sikit cair untuk benda benda remeh ni
haha
dia tolong pegangkan masa aku bayar
dia macam nak tolong hantar kat kereta
tapi aku macam tak betul
nak ambil ke tak
aku pun ambil la
pernah tengok tak cerita cerita kat tv
bila orang perempuan macam segan-segan tu?
haha, macam tu la aku.
dah sampai rumah pulak
ni kisah lain
aku 'ter'tahu something
benda ni tak patut sedih pun
tapi aku je yang over
haha.
sedih sikit je tau.
tak apa la,kawan banyak
hidup mesti diteruskan!
hate is a strong wod but i really really dont like you.

No comments: