Monday, February 28, 2011

Gir-Boy

Assalamualaikum.

First common thought; What the hell is gir-boy? Err, kau ni..

Kenyataan di atas hanyalah apa yang aku fikirkan secara normal berdasarkan pemikiran sendat manusia, haha (
okay, that was a joke )

People might not know or ever notice or they noticed it but don't really care.
( anything-lah -.- )
I actually have not one! not double! not triple! but many, MANY personality
we don't called it hypocrite for this kind of people ( i was this 'kind' , perhaps )

HAMPIR semua kawan-kawan aku tahu aku ni jenis yang bermacam-macam
dan semuanya mengikut tempat yang di-spesifik-kan
( ye-lah, habis tu korang aspect semua nak ikut kepala kau-lah, sebab tu ramai rasa dia ada kawan tapi sebenarnya semua orang duk pi kutuk belakang)
semestinya aku tak nak jadi macam seperti yang orang lain fikirkan.

Mari kita mulakan dengan zaman tadika aku, jom! jom!

Saya Nur Izzati (masa dulu dulu nama aku Nur Izzati, lepas dapat IC baru aku tahu nama aku sebenarnya Nurizzati, dan aku tahu korang mesti nak cakap kecoh ahh, sama je pun! Tak sama youu, sebut pun dah lain. Tu la yang buat aku jadi bangga, nama aku unik tak seperti Izzati lain, hahaha )

Aku dibesarkan dengan rambut yang pendek dan perangai yang nakal tak ubah seperti lelaki
( kalau siapa yang ada tengok gambar aku masa kecik, semua budak perempuan pun bakal minat kat aku, dengan putih melepak dan handsome, dan tak sedar fakta yang tu gambar perempuan )
Masa budak budak lain buat reading, aku dan beberapa lagi budak lelaki yang nakal bermain pukul pukul kat belakang,
budak lelaki pun berminat nak main dengan aku, entah apa apa je,
mungkin diorang pun tak sedar aku ni perempuan dan aku pun tak sedar aku ni perempuan
-.-

mari ke sekolah rendah ;

Saya masih Nur Izzati, dan masih mengekalkan watak yang sama,
walaupun begitu, tahap kelakian makin menurun
mula menampakkan ciri-ciri perempuan
tapi still aku tak boleh hilang-kan sifat laki tu.

sekolah menengah ;

dah masuk sekolah perempuan
adalah sangat tidak logik untuk menunjukkan anda berperangai kelakian
tak nak aku kena cop tomboy -.-
perangai seperti perempuan biasa di sekolah
gelabah dan kalut dah sebati dalam diri
tapi bila cuti sekolah, kalau keluar dengan kawan sekolah rendah aku tak boleh-lah jadi macam kat sekolah sangat, aku ada sebab.

-bersambung-



No comments: