Tuesday, April 5, 2011

OTW Masuk Wad

kepala aku tengah bercelaru memikirkan masa depan yang hampir tiba,
(kau tengok ayat aku pun dah macam tak betul)

ohh, lima hari lepas merupakan hari pembesaran aku secara rasmi yang ke 17+1 tahun
no, no, no,
bukan 18 tapi 17+1
kenapa jadi macam tu sebab aku tak sedia nak membesar lagi
korang mesti tak tahu kan?
jadi dewasa ni bukan sesuatu yang kita inginkan sebenarnya
biarlah aku dewasa mengikut masa yang sesuai
bukan sebab umur
( apa benda la yang aku mecarut ni, sendiri pun tak faham -.-')

anyway,
lama nooooo aku tak update blog ni,
aku pergi bertapa jap ohh

sekarang ni bulan 4,
ya, aku sedang botak kepala memikirkan apa yang bakal menimpa aku
lebih specific-nya, nak sambung belajar
aku dah buat perancangan sebelum keluar result
tapi dua dua rancangan tu menjerumus ke arah yang sama
gila coolio tak aku? haha,

mula mula ingat nak cabut,
tapi aku rasa nak stay la pula,
hmmm,
ni-lah antara kesulitan menjadi dewasa
BUAT PILIHAN

ish, bengang pulak aku bila tak boleh fikir,
haha, tak apa, usaha, doa, tawakal
i believe in that, insyaAllah.

God' love letter ; Maka sesungguhnya setiap kesulitan ada kemudahan. Cool haa? ^^

No comments: