Wednesday, May 18, 2011

Peristiwa peristiwa penting

Assalamualaikum.

HEHEHEHEHEHE *feeling mischievous at the moment

The time has come! Masa untuk kita semua mengemas barang barang dan blah dari rumah
Heh -.-'
I left my home for five years and now I have to move, again! Maaaann.
So, nothing will be new except the fact that there are a lot of freedom. A LOT as in TOO MUCH.
O Allah, please save me from the TOO MUCH temptations.
I don't want myself to take this thing for granted.

Sometimes I hate freedom.
And sometimes I was grateful that my mom was strict with me. Thanks Ma.

Melihat tajuk post ni, aku sebenarnya dah lupa apa yang aku nak tulis.
Hmmm.

Oh, I was going to say that I'll miss my friends.
T____________________T

Kejut kawan kawan waktu pagi.
Makan sambil berkecoh dengan sengaja.
Buat gila dalam kelas.
Usha orang 'head-banging' HAHAHAHA.
Gossip dan 'post-mortem'.
Menangis sama sama, ketawa sama sama.
Stay up sampai mata macam panda dan masuk kelas macam orang on drugs.
Sindir menyindir satu sama lain.
Berlari lari sebab nak uruskan masalah pasal batch.
Jumpa kaunselor sampai terlajak waktu adddmath -.-' seram kot.
Malam malam lepas overnight cerita pasal rancangan tv yang terbaru.
Menjadi pendengar setia walaupun tak boleh sangat membantu.
Belajar sama sama tanya apa tak faham, aku suka study group!

Walaupun ayat ni macam pelik
Hermanas 0610 lah yang banyak buat aku menangis, ketawa, good mood dan bad mood.
Yang kadang kadang buat aku tersenyum tanpa sebab *ayat macam angau.

TERIMA KASIH.

AKU SAYANG KORANG dan harap dapat jaga semua orang walaupun dah jauh.

FRIENDS. WE CHOOSE EACH OTHER. nurizzati.

No comments: