Saturday, December 25, 2010

3 more days ^^

akhirnya habis penantian aku
in three days
i'll getting my L for d class
since i've already (going to actually) getting my FULL P for motorcycles this becoming 31st december
i won't have to stick my P when i got my P for class d
impressive haa,
yay!

tadi aku nampak ada budak muka macam harry potter
bapak ahh,
putih gila
tahu tahu, dia sekolah tuuut tuuut
what a small world!
memang dia ada style budak sbp la
senang kan nak cam?
agak agak orang boleh cam aku tak?
ahaha, LOL

oh man, remembered back about an 'einstein' at my tuition, what a foe. haha,

i believe this could be something.

3 comments:

you can call me SNOW (: said...

bhahaha.kuat berangan la kau.hahaha.kau tgkp gmbr budak tu x?meh sini aku tgk.betul ke cm harry potter:DDDhehee

pelangi said...

kalau aku tgkp gmbr dia, tak pasal pasal aku di cop stalker terhebat, HAHA,

you can call me SNOW (: said...

hahaha.mengaku je la.kau mmg stalker terhebat pn kan?bkn ke?hehehe.aku boleh je buat.gune phone sudah.hahha.*nmpk sgt aku jeles kan?nk tgk sgt gmbr mamat tu.bhahaha:DDD