Friday, December 24, 2010

two two twelve :)

5 years past
we met again this time
with bigger group
certain aku kenal but certain err?
haha,
susah jugak nak ingat orang rupanya

met the old gang; me, ain, hasani, isa && fakhrul
kecoh riuh,
duduk dengan satu geng je
bukan nak menyisihkan yang lain
but we just missed our time ^^,
ain keluarkan buku dia masa darjah satu
macam macam
also list name of our classmate 1 Delima
cek satu satu nama
kenal,
kenal,
tak kenal,
yang mana satu ek?
aku deskmate dia?
sapa dia?
oh, yang tu,
macam macam respon keluar baca buku tu
haha,
impressive la ain,

aku gembira sebab ain join
also isa
lama gila tak jumpa isa
since darjah5
oh,oh
isa confess something
yang buat dia rasa bersalah kat aku
ahhaha,
dont worry i forgive you isa ^^
tu la laen kali buat jahat kat aku
rahsia tu dah 9 tahun dia simpan rupanya
ish,ish,ish
ingat lagi kau en?
;P

lepas " breakfast" *sebab dah almost tengahari
main bowling,
aku dah heran dah
i used to be good at this game
but that day i sucked -.-'
rupa rupanya dah separuh game
baru aku perasan aku main tangan kanan
wey, aku kidal lahh!!
aduh,
akhirnya, i strike! ^^

then, solat
jalan jalan
nampaknya group dah pecah dua,
dorang nak pergi main
dorang nak pergi karaoke
aku tak kesah pun nak main
but, macam tak worth sebab dah pukul4
nak balik kejap lagi je,
so ikut la dorang pergi karaoke
sebab ain pun nak nyanyi
tapi leklek tak jadi
sebab kitorang dah berjalan kaki ke pavi,
kampung hasani,
HAHA,

ingatkan nak karaoke kat sana but
lagi mahal than kat ts,
so pergi makan lunch?
sebab dorang semua lapar
*im not included, HAHA
makan makan
aku nak pergi petrosains
ambik borang
*but now aku dah ubah fikiran, im going to learn new skill, working is not for me yet!

pergi kedai buku,
sembang sembang dengan isa
*sebenarnya dari kitorang jalan kaki ke pavi kitorang dah start cakap cakap
dalam kinokuniya pun kitorang sembang lagi
pasal anime, glee, komik, etc etc
balik pun aku jalan dengan dia jugak,
jalan jalan huhahuha
*yela kawan lama tak jumpa sembang bukan main havoc la

tiba tiba...
IZZATI,
aku pun pusing
wanie, pichu, fa'in
aduh,
salah faham dah berlaku
kawan kawan yang lain jauh di belakang
*kitorang tak perasan sebenarnya kitorang jalan laju,
tapi aku rasa semua dah clear kan?

kawan kawan aku jumpa conclusion baru
*budak ssp semua sama (pakai braces)
haih -.-'
ape apela korang

anyway semua berjalan lancar
dan aku happy
thanks to zarin ^^,

konkkusinya, aku sayang korang <3<3











true friends indeed are hard to find,
i believe this could be something.

1 comment:

you can call me SNOW (: said...

best la kau.bdk skola ak sume dh hilang.lost cnct.adui-.-"