Saturday, December 11, 2010

familiar voice

kakak bangun!
kakak!

i thought i was dreaming
but
im nottok mak voice broke the scene
memang gelabah la aku bangun
bangun bangun buat buat main phone
tapi kantoi gak bangun lambat sebenarnya
HAHA

oohh,semalam pergi mid
mama nafis's treat :)
THANK YOU!
laksa sarawak boleh tahan la jugak
thumbs up!tengok cerita
ngangkong
seperti biasa
aku akan memeriahkan suasana dengan jeritan
high pitch!
padahal aku tutup mata je
nampak putih sikit dah terkejut
haih



napis



ro-z, nuat, miqa, mai

im so going to miss you guys
love ya


situasi lepas balik rumah
haha
tak pernah rasa bosan kat rumah
tapi aku dah rasa dah

guling guling guling

abah panggil
dapat surat
uni tun abd razak
ohoh
tapi tak ada course yang aku nak

aku ingat nak kerja la
em
tengok dulu.


everyday i wish for a better life :) insyaAllah





i believe this could be something.

No comments: