Friday, December 10, 2010

sad of happy

things that clear ;

i am no longer a sspian
and

i missed to be one ;(

semalam right after habis biology paper 3
actually paper belum habis lagi -.-
aku dah mula sedih
thinking that im going to be an adult
and
im not ready yet
i hate to grow up
adults have more problems that teenagers.
haha *familiar*
tapi really really
if i could stay
i would stay
keadaan dah tak sama macam dulu lagi
bangun bangun dikelilingi dengan kawan kawan
gelak kuat kuat satu hostel boleh dengar
gossip girl xoxo
cerita benda yang remeh
belajar sama sama
makan sama sama
tidur sama sama
kalau dulu priority untuk batch
kawan kawan

(-_-')
aku dah rindu korang
semua
semua benda

terima kasih
jadi kawan aku
gembira dengan aku
bagi semangat bila aku sedih
sedih bila aku sakit
jaga bila aku sakit
gelak lawak aku
*walaupun lawak aku agak bodoh
jadikan aku tempat mengadu
tempat nasihat
walaupun aku ni bukan pakar motivasi yg pro
tapi asalkan aku dpt buat korang gembira

walaupun aku jarang cakap ni,
aku sayang korang


be happy outside
jaga solat jaga diri
moga Allah sentiasa bersama kita
:)

things are changing and it wont get any easier.



i believe this could be something.