Sunday, March 13, 2011

Sebak.

Assalamualaikum.

Sejak dua tiga hari ni aku lost.
Sebab tu dah lama tak update blog, ecece
HAHA
I spent my time on reading some books recently
somehow I felt more closer to Him
thanks for taking care of me.
I know without You by my side
I can't go on anymore
thanks for the strength
terima kasih kerana sentiasa sedarkan aku
dan ketuk pintu hatiku untuk mecari Mu.
couldn't ask for better.

I see someone has ' knocked ' by You.
Alhamdulillah.
Wish her to be strong along the way.

In Islam, there are no coincidence, its fated.

4 comments:

Amani Yasin said...

like this one :D

Fadh of MAC said...

like it much :)

IzzaNajiha said...

I knowww what books! HAHAHAH.
And, I might also know the someone.
Alhamdulillah.

pelangi said...

izza ; the books are almost right, tapi ada buku lain aku baca jugak, syed alwi alatas, aku borong buku sebab tgh jualan murah, nama publisher dia pun menarik phatian, mustread sdn bhd, hahaha, beli wey beli *promote
p/s; siapa someone yg kau fikir eh? Sebab 'someone' yg aku ckp ni kau tak kenal aku rasa, hmm

fadh & amani ; thanks, keep supporting me ^.^